Site name

Liittyminen ja palvelun käyttö:

Kysymyksiä & Vastauksia

Asiakaspalvelumme palvelee mielellään tilauksiin, laskutukseen ja muihin palveluun liittyvissä asioissa.
Sähköposti: info@ylj.fi


K: Tuleeko minun tehdä tilaus, jotta voin ilmoittaa yrityskortin?

V: Kyllä. Tilauksia varten ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

K: Mitkä ovat ilmoittamisen ehdot?

V:- Sinun tulisi ilmoittaa oikeassa toimialaluokassa, jotta sivuston käyttäjät löytävät sen.
- Sinun tulisi huolehtia ettet ilmoita useita yrityskortteja samalle yritykselle.
- Sinun tulisi huolehtia siitä että yrityskortissasi esiintyvä teksti on asiallista.
- Lisätietoa ehdoista voit lukea sopimusehdoista. Jos ylläolevia ja sopimuksessa esiintyviä ehtoja ei noudateta, voimme poistaa yrityskorttisi ilman ennakkovaroitusta.

K: Kuinka paljon joudun maksamaan ilmoittamisesta?

V: Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme räätälöidä halutun tuotekokonaisuuden yrityksellesi.

Q: Kuinka voin muokata tai poistaa yrityskorttiani?

V: Tilauksen yhteydessä toimitetaan yrityksen yhteyshenkilölle tarvittava käyttäjätunnus ja salasana yrityskortin tietojen muokkausta varten.
Toimitus tapahtuu sähköpostitse ja/tai SMS viestinä ja/tai postitse.

K: Kuinka monta kuvaa voin liittää yrityskorttiini?

V: Riippuen tilatusta tuotepaketista, voit liittää maksimissaan 5 kuvaa yrityskorttiisi.

K: Kuinka voin määritellä yrityksen sijainnin kartalla?
V: Riittää että ilmoitat paikkansapitävän postiosoitteen ja postinumeron ja järjestelmä näyttää yrityksen sijainnin automaattisesti kartalla.
K: Yrityskortissani on väärä kaupunki. Kuinka voin muuttaa sen?

V: Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

K: Yrityskorttini sijaitsee väärässä toimialaluokassa. Kuinka voin muuttaa sen?

V: Ole hyvä ja kirjaudu ensin sisään käyttäjätunnuksella ja salasanalla (jonka toimitimme sähköpostitse tai SMS viestinä tilauksen yhteydessä).
Tämän jälkeen voit muokata yrityskorttiasi, mukaan lukien toimialaluokkaa.

K: Unohdin käyttäjätunnuksen. Miten toimin?

V: Sisäänkirjautumissivulla on ohjeet tätä varten.

K: Unohdin salasanan. Miten toimin?

V: Sisäänkirjautumissivulla on ohjeet tätä varten.

K: Karttalinkki puuttuu?

V: Tilausvahvistuksen jälkeen voi kestää 1 päivä ennen kuin karttalinkki on toimintavalmiina. Jos tämän jälkeen esiintyy ongelmia, niin ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

K: En löytänyt yrityskorttiani (asiakkaan näkökulmasta) vaikka laitoin hakusanani oikein hakukoneeseen?

V: On tärkeää, että yrityskortissasi esiintyy oikein avainsanat, luettelomuodossa pilkulla erotettuna. Muussa tapauksessa sivuston käyttäjän on vaikeaa löytää yrityskorttiasi tietyllä avain/hakusanalla. Voit itse päivittää yrityskorttiisi avainsanat, sisäänkirjautumalla ensin (yrityskortin) hallintajärjestelmään. Voit myös pyytää asiakaspalveluamme lisäämään halutut avainsanat.