Sopimusehdot
SOPIMUSEHDOT: YRITYSASIAKKAAT
1. Osapuolet ja sopimuksen synty
1. Osapuolet ja sopimuksen synty
Näitä sopimusehtoja sovelletaan NV-tek Oy:n palvelun (jäljempänä yhtiö) tarjoamiin hakemistopalvelun maksaneisiin tai muulla perusteella asiakkaaksi rekisteröityneen yrityksen/yhteisön (jäljempänä asiakas) välisiin sopimuksiin.
Sopimus syntyy, kun asiakkaan tilaustiedot ja asiakkaan valtuuttaman yhteyshenkilön tiedot ovat rekisteröity järjestelmään. Asiakas voi rekisteröityä järjestelmään asiakaspalvelun kautta soittamalla, kirjallisesti tai rekisteröitymislomakkeen avulla.Yhtiön tekemän puhelinmarkkinoinnin kautta syntyy tilaussopimus suullisesti. Tallennamme puhelut laadun parantamiseksi.
Jokaisesta syntyneestä tilauksesta asiakkaalle lähetetään sertifikaatti/tilausvahvistus ja lasku. Asiakkaan on tarkastettava tilaustietojensa oikeellisuus www.YLJ.fi palvelusta ja ilmoitettava mahdolliset virheet heti ne huomatessaan ja kuitenkin enintään 10 päivän sisällä tilausvahvistuksesta.
Maksut tulee maksaa viimeistään laskuun merkittynä eräpäivänä. Yhtiöllä on oikeus periä viivästyneistä maksuista perimiskulujen ja käsittelymaksujen lisäksi 10,5% vuotuista viivästyskorkoa laskun eräpäivästä lukien.
Maksut tulee maksaa viimeistään laskuun merkittynä eräpäivänä. Yhtiöllä on oikeus periä viivästyneistä maksuista perimiskulujen ja käsittelymaksujen lisäksi 10,5% vuotuista viivästyskorkoa laskun eräpäivästä lukien.
2. Palvelun toimitus
Yhtiö avaa palvelun asiakkaan käyttöön ja luovuttaa asiakkaalle palvelun ylläpitoon tarvittavan käyttäjätunnuksen ja salasanan sovittuun aikaan mennessä. Tunnuksen ja salasanan avulla voi asiakkaan valtuuttama yhteyshenkilö ylläpitää ja muuttaa www.YLJ.fi sivustossa näkyviä yritystietoja sekä yhteyshenkilön yhteystietoja.
3. Sopimuksen rajoitus ja poisto
Palveluntarjoajalla on oikeus poistaa www.YLJ.fi sivustosta ja järjestelmästä asiakkaan rekisteröimät tiedot ja kuvat, jotka ovat tekijänoikeuksia vastaan tai markkinointilainsäädännön tai muun lainsäädännön vastaisia tai muuten hyvien tapojen vastaisia. Palveluntarjoajalla on oikeus poistaa asiakkaan tiedot, mikäli asiakas ei ole suorittanut laskuaan maksukehotuksista huolimatta.
4. Osapuolten vastuut
Yhtiöllä on oikeus tuottaa Palvelu parhaaksi katsomallaan tavalla. Yhtiöllä on oikeus, mutta ei velvollisuus tehdä muutoksia, lisätä, tarkastaa ja poistaa Palvelussa olevaa materiaalia riippumatta siitä ovatko ne Palveluntarjoajan itsenäisiä tai kolmannen osapuolen palveluun toimittamia. Palveluntarjoaja ei vastaa niiden sivujen sisällöstä tai niistä palveluista, joihin Palvelusta on linkkiyhteys ja jotka on tehty tai julkaistu jonkun muun kuin Palveluntarjoajan toimesta.
Yhtiö ei vastaa Palvelussa olevien tietojen sisällöstä, tietojen oikeellisuudesta tai luotettavuudesta, esiintyvistä virheistä eikä niiden seurauksista. Yhtiö ei takaa, että Palvelu on Käyttäjän käytössä keskeytyksettä. Yhtiö ei vastaa mistään palvelun käytöstä toisille osapuolille mahdollisesti aiheutuneista välittömistä tai välillisistä vahingoista. Yhtiön korvausvelvollisuus kaikissa tapauksissa rajoittuu maksettuun rekisteröintimaksuun, jolla tarkoitetaan puhelinkeskustelussa tai kirjallisessa tilauksessa sovittua tietojen julkaisuhintaa.
Asiakkaan maksun peruste on, että palveluntarjoaja julkaisee tiedot YLJ.fi palvelussa.
5. Käyttöehdot
Asiakas ei saa hyödyntää muiden kuin oman yrityksen tietoja kaupallisesti (esimerkiksi suoramarkkinointitarkoituksiin). Palvelun sisällön tai sen osan julkaiseminen, kopioiminen, liittäminen, siirtäminen tai säilyttäminen, lukuun ottamatta omien yritystietojen säilyttämistä tai tulostamista yrityksen sisäiseen käyttöön, on kielletty. YLJ.fi palvelua tulee kaikissa tilanteissa käyttää käyttöehtojen ja tietopalvelusääntöjen mukaisesti. Erilliset ja yleiset, kaikkia YLJ sivuston käyttäjiä koskevat käyttöohjeet ovat nähtävillä YLJ sivustossa.
6. Sopimuksen voimassaolo
Palvelu laskutetaan määräaikaisena palveluna etukäteen vuosi kerrallaan. Kesken laskutuskauden irtisanotut palvelupaketit laskutetaan kauden loppuun. Irtisanominen on suoritettava kirjallisena vähintään neljä (4) viikkoa ennen laskutuskauden loppua. Asiakas voi vaatia sopimuksen ennenaikaista päättämistä, jolloin yhtiö poistaa asiakkaan tiedot rekisteristään mahdollisimman nopeasti. Asiakas ei voi kuitenkaan vaatia tilausmaksua tai sen osaa takaisinmaksettavaksi. Yhtiöllä on oikeus tarkistaa palvelujen osalta sovittuja hintoja tulevien vuosien osalta. Asiakkaan tulee tehdä sopimuksen irtisanominen aina kirjallisesti (sähköposti tai kirje) eikä Asiakas saa käyttää irtisanomisessa asiamiestä, eikä antaa irtisanomisesta toimeksiantoa kolmannelle osapuolelle, paitsi erityistapauksissa joihin Yhtiö on antanut kirjallisen luvan. Luvattomat, kolmannen osapuolen Asiakkaan puolesta tekemät irtisanomisilmoitukset ovat mitättömiä ja tehottomia eivätkä vaikuta sopimussuhteen voimassaoloon.
7. Muuta
Yhtiöllä on oikeus muuttaa sopimusehtoja. Voimassa oleva sopimusteksti on nähtävillä www.YLJ.fi sivustossa. Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lainsäädäntöä ja sopimukseen liittyvät erimielisyydet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa. Palveluntarjoajalla on oikeus käyttää digitaalisia tallenteita.
TIETOSUOJA
Viite: EU asetus: "General Data Protection Regulation" (GDPR)
1. Rekisterinpitäjä
NV-tek Oy
Osoite: PL 72, 00701 Helsinki
Y-tunnus: 1980359-1, sähköposti: info@ylj.fi
2. Rekisterin nimi
YLJ
3. Yritysten tietojen käsittely yritysrekisterissä
Yritysrekisterin tietojen käyttötarkoitus on NV-tek Oy:n tuottamien yrityshakupalvelujen ("YLJ") tuottaminen. Yritysasiakkaiden rekisteritietoja käytetään myös suunnitteluun, analysointiin, tilastointiin, palvelujen kehittämiseen, seurantaan ja väärinkäytösten valvontaan.
Yritysrekisteriin liittyviä julkisia tietoja ovat mm. yrityksen yhteystiedot, y-tunnus, toimiala, finanssitiedot ja yritykseen liittyvät yleiset lisätiedot. Yritysasiakkailta on nähtävillä julkisesti yrityksen yhteyshenkilöön liittyviä henkilökohtaisia tietoja, kuten yhteyshenkilön nimi, sähköposti ja puhelin. Tässä tapauksessa tietojen käsittelyn oikeusperusteena on meidän välinen sopimus ("SOPIMUSEHDOT: YRITYSASIAKKAAT") ja siitä johtuvat lakisääteiset velvoitteet. Yrityksen yhteyshenkilön tietojen antaminen on edellytys sopimuksen syntymiselle. Yritysasiakkailla on mahdollisuus piilottaa julkinen näkyvyys näistä yhteyshenkilön tiedoista. Tämän lisäksi ylläpidämme yritysasiakkaista tilaukseen, laskutukseen, maksuihin ja myyntiin liittyviä tietoja.
4. Säännönmukaiset tietolähteet
Tietoja saadaan sopimussuhteessa YLJ palveluun liittyneiltä rekisteröidyiltä yritysasiakkailta, kaupparekisteristä, patentti- ja rekisterihallituksen ja verohallinnon yhteisestä yritystietojärjestelmästä ja muista kolmansien osapuolten ylläpitämistä rekistereistä.
5. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
6. Rekisterin suojauksen periaatteet
Yritysrekisterin sisältö on tallennettu sähköisesti varmennetuille palvelimille, jotka sijaitsevat korkean turvatason palvelintilassa Saksassa ja Suomessa. Pääsy rekisteriin on vain NV-tek Oy:n auktorisoimilla henkilöillä.
7. Tarkastusoikeus ja tarkastusoikeuden toteuttaminen
Rekisteriin liittyvillä yrityksillä on oikeus tarkastaa yrityksen tiedot. Tämä tarkoittaa myös yrityksen yhteyshenkilön ilmoittamia henkilökohtaisia tietoja. Tarkastuspyynnön voi tehdä vain yrityksen yhteyshenkilö, ja se tulee tehdä kirjallisesti omakätisesti allekirjoitetulla kirjeellä. Yritysasiakas voi myös itse tarkistaa yrityksen tietoja erityisen tunnuksen ja salasanan avulla, mitkä toimitetaan asiakkaalle tilausvahvistuksen yhteydessä.
Tarkastuspyynnöt voidaan lähettää allaolevaan osoitteeseen:
NV-tek Oy
PL 72, 00701 Helsinki
8. Tietojen korjaus
Rekisteriin kuuluvien yritysten yhteyshenkilöillä on oikeus vaatia rekisterissä olevien tietojen korjausta. Pyyntö on tehtävä kirjallisesti omakätisesti allekirjoitetulla kirjeellä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse. Yritysasiakas voi myös itse päivittää ja korjata yrityksen tietoja, mukaanlukien yrityksen yhteyshenkilön tietoja, erityisen tunnuksen ja salasanan avulla, mitkä toimitetaan asiakkaalle tilausvahvistuksen yhteydessä.
Kirjalliset korjauspyynnöt voidaan lähettää osoitteeseen:
NV-tek Oy
PL 72, 00701 Helsinki
sähköposti: info@ylj.fi
9. Muut asiakkaan oikeudet
- Asiakkaalla on oikeus kieltää yritykseen liittyvien tietojen käsittelyn ja ylläpidon suoramainontaa, etämyyntiä tai muuta markkina- ja mielipidetutkimuksia varten.
- Asiakkaalla on "oikeus tulla unohdetuksi" vain, jos meillä ei ole lakisääteisiä velvoitteita jatkaa tietojen (esim. sopimukseen perustuvien tilaustietojen) käsittelyä ja ylläpitoa.
- Asiakkaalla on oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle.
Viite: EU asetus: "General Data Protection Regulation" (GDPR)
1. Rekisterinpitäjä
NV-tek Oy
Osoite: PL 72, 00701 Helsinki
Y-tunnus: 1980359-1, sähköposti: info@ylj.fi
2. Rekisterin nimi
YLJ
3. Yritysten tietojen käsittely yritysrekisterissä
Yritysrekisterin tietojen käyttötarkoitus on NV-tek Oy:n tuottamien yrityshakupalvelujen ("YLJ") tuottaminen. Yritysasiakkaiden rekisteritietoja käytetään myös suunnitteluun, analysointiin, tilastointiin, palvelujen kehittämiseen, seurantaan ja väärinkäytösten valvontaan.
Yritysrekisteriin liittyviä julkisia tietoja ovat mm. yrityksen yhteystiedot, y-tunnus, toimiala, finanssitiedot ja yritykseen liittyvät yleiset lisätiedot. Yritysasiakkailta on nähtävillä julkisesti yrityksen yhteyshenkilöön liittyviä henkilökohtaisia tietoja, kuten yhteyshenkilön nimi, sähköposti ja puhelin. Tässä tapauksessa tietojen käsittelyn oikeusperusteena on meidän välinen sopimus ("SOPIMUSEHDOT: YRITYSASIAKKAAT") ja siitä johtuvat lakisääteiset velvoitteet. Yrityksen yhteyshenkilön tietojen antaminen on edellytys sopimuksen syntymiselle. Yritysasiakkailla on mahdollisuus piilottaa julkinen näkyvyys näistä yhteyshenkilön tiedoista. Tämän lisäksi ylläpidämme yritysasiakkaista tilaukseen, laskutukseen, maksuihin ja myyntiin liittyviä tietoja.
4. Säännönmukaiset tietolähteet
Tietoja saadaan sopimussuhteessa YLJ palveluun liittyneiltä rekisteröidyiltä yritysasiakkailta, kaupparekisteristä, patentti- ja rekisterihallituksen ja verohallinnon yhteisestä yritystietojärjestelmästä ja muista kolmansien osapuolten ylläpitämistä rekistereistä.
5. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
6. Rekisterin suojauksen periaatteet
Yritysrekisterin sisältö on tallennettu sähköisesti varmennetuille palvelimille, jotka sijaitsevat korkean turvatason palvelintilassa Saksassa ja Suomessa. Pääsy rekisteriin on vain NV-tek Oy:n auktorisoimilla henkilöillä.
7. Tarkastusoikeus ja tarkastusoikeuden toteuttaminen
Rekisteriin liittyvillä yrityksillä on oikeus tarkastaa yrityksen tiedot. Tämä tarkoittaa myös yrityksen yhteyshenkilön ilmoittamia henkilökohtaisia tietoja. Tarkastuspyynnön voi tehdä vain yrityksen yhteyshenkilö, ja se tulee tehdä kirjallisesti omakätisesti allekirjoitetulla kirjeellä. Yritysasiakas voi myös itse tarkistaa yrityksen tietoja erityisen tunnuksen ja salasanan avulla, mitkä toimitetaan asiakkaalle tilausvahvistuksen yhteydessä.
Tarkastuspyynnöt voidaan lähettää allaolevaan osoitteeseen:
NV-tek Oy
PL 72, 00701 Helsinki
8. Tietojen korjaus
Rekisteriin kuuluvien yritysten yhteyshenkilöillä on oikeus vaatia rekisterissä olevien tietojen korjausta. Pyyntö on tehtävä kirjallisesti omakätisesti allekirjoitetulla kirjeellä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse. Yritysasiakas voi myös itse päivittää ja korjata yrityksen tietoja, mukaanlukien yrityksen yhteyshenkilön tietoja, erityisen tunnuksen ja salasanan avulla, mitkä toimitetaan asiakkaalle tilausvahvistuksen yhteydessä.
Kirjalliset korjauspyynnöt voidaan lähettää osoitteeseen:
NV-tek Oy
PL 72, 00701 Helsinki
sähköposti: info@ylj.fi
9. Muut asiakkaan oikeudet
- Asiakkaalla on oikeus kieltää yritykseen liittyvien tietojen käsittelyn ja ylläpidon suoramainontaa, etämyyntiä tai muuta markkina- ja mielipidetutkimuksia varten.
- Asiakkaalla on "oikeus tulla unohdetuksi" vain, jos meillä ei ole lakisääteisiä velvoitteita jatkaa tietojen (esim. sopimukseen perustuvien tilaustietojen) käsittelyä ja ylläpitoa.
- Asiakkaalla on oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle.